Nejhorší člověk na světě? (2021)...85%

04.04.2022

Na rozdíl od Potvory, tohle není film o nejhorším člověku na světě. Někdo na ČSFD psal, že s hrůzou odpočítával zbývající kapitoly. Mě se stal pravý opak, v jednu chvíli jsem se bála, že už bude konec (myslím, že to bylo po houbičkovém tripu, když Julie souznila s "chápavým" Eivindem v posteli). Říkala jsem si, takhle "idilicky" to přece skončit nemůže...a uff neskončilo, ale zase musím dát některým recenzentům za pravdu, že první část filmu byla výrazně lepší než "dojímavá" druhá část.

Jinak představitelka Julie byla úžasná a taky nádherná. Možná až příliš (v porovnání s hereckými protějšky). Nachápejte mě špatně, Aksel i Eivind si mě samozřejmě během filmu získali. Jen jsem třeba u prvních scén ze svatby měla trochu problém uvěřit, že by Julii padl Eivind do oka hned na první pohled...ale to je asi jen moje hodně subjektivní vnímání reality.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky