Ty, já a ona...85%

14.04.2022

Hodně, hodně, hodně dobré!!!

Sice souhlasím s kritikou, že seriál se často opakuje, nicméně naštěstí se na to dobře kouká, takže Vám to až tak nevadí. Kvalita se postupem řad maličko zhoršovala, ale celkově hodnotím kladně.

Vlastně mě dost překvapilo, jak málo slovních hodnocení je na ČSFD. Přitom to má zajímavý námět, místy vtipné scény, a jak už jsem naznačila, i zpracování je hodně atraktivní...

Ostatní recenzenti často velmi dobře hodnotili obsazení. Ano, hercům to sluší, chemie funguje. Přesto mi občas v uvěřitelnosti vadil ten věkový rozdíl mezi postavami. Ale zase to nebylo nějaké tabu - naopak z toho scénáristé čerpají a je to vlastně jedno z havních témat seriálu - soužití mladistvé "bouřliváckosti" a usedlého "života na předměstí". Podobně ten "eskortní servis" se mi zdál vykreslen trochu idealisticky a v podstatě bez následků v podobě odsuzování. A i v oblasti polyamorie se "náš trojpár" setkával s předsudky a odsuzováním spíše jen v prvních řadách seriálu a nakonec už skoro vůbec. To jsme si měli vysvětlit asi tím, že už si ostatní na trojpár zvykli, ale přesto bych, alespoň u nových postav, čekala větší překvapení/pohoršení nebo něco takového...

Celkově ale pecka! Zkoukla jsem to celé najednou (ano, opravdu všech pět řad najednou), nemohla jsem se odtrhnout...85-90%





Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky