Sexify 2 - první dojem zklamání...50%

14.01.2023

Za mě první dojem zklamání. Jednička mě chytla v podstatě hned od první scény se sprchou, ale ve dvojce se mi vůbec nepovedlo se na seriál naladit...

Vůbec jsem nechápala, co se to tam děje. Motivace postav mi byla záhadou a nezdálo se mi, že by se tvůrci snažili cokoli vysvětlit. V jedničce to s tou apkou ještě šlo, ale teď na konci vylezou s apkou-seznamkou, kde lidé vyplní dotazník a ono je to spáruje (jak objevné...). 

Předpokládám, že ta přemrštěná naivita při objevování toxické maskulinity a "mužského přístupu k sexu", měla být asi součástí nadsázky? Jako nějaké zajímavé nápady tam byly. Celkově mi ta premisa, že se v první řadě zabývají ženský orgasmem a v této řadě se zaměří na muže, líbí. Ale to zpracování mi nesedlo (jako bych koukala na nějaký sitcom typu Dva a půl chlapa). A ten odchod z akademického do obchodního prostředí tomu za mě taky moc nepřidal (tedy alespoň v této "karikaturní" formě).

Nevím, možná jsem to tentokrát jen nepochopila a potřebuji si to ještě nějak zpracovat. Nebo jsem u koukání na první řadu byla lépe naladěna. Třeba tomu dám ještě někdy druhou šanci a uvidím...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky