Osvěžující muž se zaječíma ušima (2020)...80%

09.03.2022

Naprosto báječní herci - Krobot klasika, Kaiser překvapil, Zuzana Kronerová jako vždy skvělá a Alexandru miluju už od shlédnutí filmu O těle a duši, Ještě lepší než Krobotův smutný vyhořelý spisovatel byl tragický příběh zajíce a býka....

Bylo to prostě osvěžující! Což je trochu paradox vzhledem k tematice filmu (vyhořelý umělec, stárnutí, osamělost, rodinné peripetie apod.).

Velmi originálně odvyprávěný příběh. Osobitý, často smutný, ale s lehkostí podaný. Moje babička při východu z kina říkala: "to bylo mnohem lepší než celej Zátopek...". s odkazem na víkendové předávání Českých Lvů, kde Zátopek jednoznačně vítězil napříč kategoriemi. Tím vůbec nechci jmenovaný film kritizovat nebo filmy porovnávat, jen mě mile překvapilo takto pozitivní přijetí u "různých generací". Na filmu jsem byla s mamkou a babičkou - tzn. 3 různé generace, 3 různé životní pohledy a naprosto odlišné nahlížení na filmy. Bála jsem se, že pro publikum jako je moje babička bude film třeba "příliš umělecký", ale nebylo to tak. Přestože nás bylo v celém kině asi 6 osob, chvílemi se kolem mě ozýval tak hurónský smích, že jsem měla pocit, že jsem v zaplněném kinosále. A i já jsem se dobře bavila, někdy mi Krobotovo (Josefovo) vyprávění přišlo naprosto geniální: "Muž srazil zajíce ..................................................a tak se rozhodl, že ho sní." :):):)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky