Filmovka 2022 zase nezklamala;-)

04.08.2022

Letošní filmovka rozhodně nezklamala...

Podobne jako loni s Televizni spolecnosti mi letosni filmovka predstavila starsi "dobove pecky" jako napr. Hru o miliony, "premyslive" filmy s pomalym tempem jako treba Hasan a v neposledni rade tryznive obrazy z vychodu od Kamily Dolotiny (Stesti, Vera sni o mori).



Z recenzí:

Hra o miliony (1970) (TV film)

LFS 2022. Podobne jako loni s Televizni spolecnosti mi letosni filmovka predstavila starsi "dobove pecky", o kterych jsem nemela ani poneti... Vubec jsem tohoto predchudce Hunger games neznala, ale je to super a v mnohem i lepsi nez modernejsi nasledovnici (BM, HG). Ale cemu se divim, gladiatorske hry jsou tu uz od staroveku a porad to fascinuje ve vsech generacich...

Smutek a radost v životech žiraf (2019)

LFS 2022. Je videt, ze jde o zfilmovane divadelni predstaveni. Na divadle to muselo byt skvele, ale ve filmu uz nektere veci nemusi "zafungovat" tak dobre...nicmene je to mily film😉

Hasan (2021)

LFS 2022. Film ze sveta, kde muzi pracuji na poli v kvadru a bankovni urednici nosi osobne klientum platebni karty az domu. Velmi velmi velmi pomale tempo trochu zachranuji zajimave turecke realie (svata pout) ... Celou dobu se mi v hlave prehravala pisen Money, money, money... Ale nakonec to pomale tempo i nektere nelogicnosti filmu odpustite, protoze jste svedky celkem strhujiciho dramatu o svedomi (a dle slov rezisera tez pokrytectvi), ktere donuti k zamysleni nad sebou samym ...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky