Expanse - to byl epický konec ...85% (cca od 3. série)

14.01.2022

To byl epický konec. Cítím se tak nějak hořkosladce, konec se mi strašně líbil, ale je mi líto, že to končí...

Expanse je příklad seriálu, který se podle mě zlepšoval.  První řady mě moc nebavily, nějaké díly jsem myslím ani neviděla. Ale jak přestalo jít o neznámé mimozemšťany a protomolekulu a hlavním tahounem se stala meziplanetární politika - tedy hlavně rozepře a pak i válka mezi Pásem, Marsem a Zemí - najednou to bylo strašně poutavé. Např. postava Naomi, která byla neustále mezi mlýnskými kameny (loajalita k Pásu nebo Zemi, láska k synovi nebo milenci...). Módní guru Avasarala. Pocta sci-fy hrdinům v posledním díle. Prostě pecka!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky