Bod Varu (2021)...Pohlreich v Brně...65%

14.04.2022

Pár dobrých scén, jinak nuda, nuda, nuda v Brně...respektive v Ano, šéfe!

Ale ne, ten film ve skutečnosti nudný asi není, ale mě to prostě jen nechytlo. Nějak jsem se nedokázala vžít do postav, respektive vžít asi ano, ale nepodařilo se mi s nimi nějakým způsobem "soucítit". Zkrátka jsem z toho rozhodně neměla pocit, že by to bylo nějak abnormálně náročné zaměstnání (naopak jsem si to představovala mnohem horší).

Líbilo se mi zachycení psychických stavů jednotlivých postav a určitých kontrastů (např. že oblíbení nebývají ti nejpracovitější apod.). No jak říkám, pár scén bylo dobrých, natáčení na jeden záběr určitě napomohlo dramatičnosti (jinak by to bylo asi ještě nudnější)...65%

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky