Avatar (2022)...Zachraňte Willyho!, Pocahontas i Titanic...80%

15.12.2022

První film byl Pocahontas, druhý díl je Zachraňte Willyho!...opět tam byla spousta již viděných motivů (od inteligentních kosatek à la Chelčický přes mladistvé vyrovnávající se s odlišností až po Titanic). Nicméně Cameron tyto ne zrovna originální motivy dokáže vyprávět tak monumentálním způsobem, že to působí až opojně (kdyby to jen nebylo tak zatraceně dlouhé).

U prvního Avatara jsem se vůbec nenudila (tedy možná až na nějaké ty závěrečné boje - jak začnou létat kulky, film mě většinou ztrácí...). Tady ale byla stopáž přemrštěná jak v té první "way of water" části, tak v té druhé "bojové" části.

Nakonec ale nejsem zklamaná, naopak jsem si nostalgický návrat na Pandoru užila...sedíc v kinosále plném plastových kelímků, brček a krabic s nedojedeným popcornem (v nesouladu s "ekologickým poselstvím" filmu). Po rozsvícení v kinosále se ozvalo: "lidi jsou prasata", což už mi přišlo k filmu příhodnější😊.

Teď jsem jen zvědavá, zda Avatar obstojí (při tak dlouhé stopáži) i bez kina a 3D brýlí.

Trochu se také obávám, že se dá odhadnout, jak se příběh bude nevyhnutelně odvíjet dál... přesto doufám, že se ještě dočkáme i nějakého překvapení...?

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky