Oscarové kraťasy (2022)

07.12.2023

Oscarové kraťasy (tedy výběr krátkých filmů nominovaných na Oscara) nikdy nezklame.

Obecně mám na festivalu pásma krátkých filmů moc ráda, protože Vás vždy něco zaujme a když ne, tak to alespoň není moc dlouhé.

Letošní výběr z Oscarů byl opět skvělý. Vyhrál snímek Irské sbohem, který je vtipný i dojemný zároveň.

Za mě ale ještě více zaválely jiné dva filmy - Červený kufřík a Noční jízda

Červený kufřík je perfektní drama/thriller. Při sledování jsem chvíli snad ani nedýchala... 

No a Noční jízda je pro mě jednoznačný vítěz letošních kraťasů! Nejkratší a přitom nejlepší. Zamrazilo i pobavilo:-)

Naopak film Holčička je za mě letošní propadák a rozhodně ne krátký. Při sledování jsem cítila to samé, co kdysi při sledování Šťastného Lazara od stejné režisérky - touhu, aby už byl konec. Každá minuta vydá pocitově za pět... Já nevím, jak to ta Alice Rohrwacher dělá, že i když třeba zpracovává zajímavé téma, tak to na mě vždy působí tak nezajímavě a zdlouhavě, že se mi na to vůbec nechce koukat...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky