Sexify (vs. Sexuální výchova)

12.05.2021
Tak jsem za jediný večer zkoukla první řadu polského seriálu Sexify. Všude to srovnávají se Sexuální výchovou. Sexuální výchova je sice můj oblíbený seriál, ale já jsem tam až tak silné kopírování nezaznamenala, a pokud ano, tak mi to nevadilo.


V recenzích jsem se mimo jiné dočetla, že seriál není dostatečně skandální, že se na rozdíl od té Sexuální výchovy drží při zemi. No upřímě řečeno měřítko "skandálnosti" je v Polsku úplně jinde než třeba v té Angli. A pro diváka z "našich" končin se mi reálie a kulisy tohoto seriálu zdají právě přístupnější (uvěřitelnější, autentičtější).

Jinak protagonisté jsou starší, než ve zmiňované Sexuální výchově, což je možná také příznačné vzniku v Polsku. Podobně jako vliv katolické církve a zcela odlišné primární vnímání role ženy a muže, které se samozřejmě během seriálu nějakým způsobem vyvíjí, ale řekla bych, že vychází maličko z jiných premis než v západní produkci... Autenticitě možná napomáhaly nejen kulisy, ale také snímání postav - ženské představitelky byly krásné štíhlé dívky, ale zdálo se mi, že se je nesnažili nějak vylepšovat (viděli jsme i nějakou tu "celulitidku")...


Jsem zvědavá na 2. serii.

SEKCE: Boření mýtů ...75-80% (ještě se rozmýšlím, počkám si na 2. serii)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky